Groeten uit Afrika! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Linda Rijniersce - van Dijk - WaarBenJij.nu Groeten uit Afrika! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Linda Rijniersce - van Dijk - WaarBenJij.nu

Groeten uit Afrika!

Door: Linda & Ivo

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 September 2010 | Namibië, Swakopmund

Lieve Familie en Vrienden,

Groeten van ons uit Afrika!! Ons eerste berichtje vanuit het continent onder Europa! We zijn op reis! Echt op reis! :-) We hebben het idee al tijden op pad te zijn, maar het is nog maar een week.

Vorige week donderdag zijn we 's avonds aangekomen in Kaapstad. Daar hebben we vrijdag en zaterdag op ons gemak de stad verkend. Vrijdag met de hop-on-hop-off bus, die ons langs alle hoogtepunten van de stad bracht!
O.a. Tafelberg, Camps Bay, Green Point Voetbalstadion en het Waterfront. Zaterdag hebben we een township bezocht wat erg indrukwekkend was.

Zondagochtend zijn we op stap gegaan met onze groep van negen, met Nomad Adventure Tours. We zitten met 7 andere mensen in de groep. 3 Spanjaarden, 1 Australische, een Duits stel en een Nederlandse. Het is ontzettend gezellig. Eddy is onze tourguide en Kate verzorgd heerlijk eten. We reizen in een grote truck waar ons hele hebben en houen (tenten, keukenspullen, eten, bagage) in zit. We hoefen maar te stoppen en we kunnen ons kamp op slaan en genieten van een maaltijd met altijd een prachtig uitzicht.

We zijn begonnen in de Cederbergen in Zuid-Afrika. Daarna naar de twee na grootste canyon van de wereld, de Fish River Canyon. Hoogtepunt tot nu toe was de Sossusvlei, een imposant en prachtig duinlandschap waar we de zon op hebben zien komen vanaf een 150m hoge rode duin. Hier een superleuke wandeling in de woestijn gemaakt. Nu zitten we in Swakopmund, aan de kust. De landschappen in Namibie zijn prachtig en we genieten met volle teugen.

Hopelijk later meer!! Tijd is bijna om!!

Groeten van ons beide!
Linda en Ivo

• 24 September 2010 - 15:06

Jan En Piety:

Geweldig om van jullie te horen! Genieten doen jullie wel zo te lezen.
    Heel veel liefs van ons.

• 24 September 2010 - 15:10

Mirjam:

Yeeha!! Een berichtje!

Ik zat aldoor al te wachten! Prachtige verhalen, ik zie het al helemaal voor me! Een leuke groep dus? En wat krijgen jullie te eten? Krokodil en buffel ;)
    Wordt er altijd voor jullie gekookt? Hoeven jullie dan ook niet te helpen? En hoe is het weer? Koud in de nacht? Of altijd warm?

En is Namibia erg Duits? Ook al apfelstrudel gegeten? En hoe staat het met de foto's?? Wanneer gaan jullie wilde beesten zien? Hebben jullie vandaag wat tijd om zelf in te vullen?

Krijg zelf nog meer kriebels bij het lezen van jullie verhaal!
    Hoewel ik die maar even moet wegstoppen, want heb net gehoord dat het niet doorgaat. Viel nogal rauw op mijn dak, maar dat hoor je wel als je terug bent. Ik ga dit weekend gauw zoeken naar iets anders. Want had me mega verheugd op deze reis.

Heel veel plezier!
    Ik wacht met smart op foto's :) en volgende verhaal!

liefs Mir

• 24 September 2010 - 16:18

Peter En Josée:

Leuk zo'n internationale groep.
    Ja, Sossusvlei is fantastisch, he!
    Weet niet hoe lang jullie nog in Swakopmund zitten, maar je kunt er idd Apfelstrudel krijgen ( tenminste.. toen wij er waren wel).
    Veel plezier nog!

• 24 September 2010 - 16:35

Gerda:

He wat leuk om van jullie te horen!!! Ben erg benieuwd naar de prachtige foto's! Geniet van het prachtige land en gezellige groep!
    Ps...wel beetje jaloers hoor ;-)

Liefs Gerda

• 24 September 2010 - 17:27

Marjon:

Hey Lin, leuk je verhalen te lezen vanuit Verweggistan!!!

Genietze en pas op voor de Big Five... of was je daar nu juist naar op zoek??? Hahah

Groetjes Mjon

• 24 September 2010 - 18:31

Jannie:

nou klinkt goed zeg!! wauwie, lekker aan het genieten dus....
    liefs jans

• 24 September 2010 - 18:34

Marjan:

Hoi

Zo he dat klinkt allemaal maar goed.
    Geniet ervan.

Groetjes van ons viertjes

• 24 September 2010 - 18:41

Sylvia:

Ha! Ik wist wel dat je Namibië super zou vinden!
    Enjoy :-)
    Syl

• 24 September 2010 - 19:05

Anouk:

Oh wat klinkt dit allemaal goed! Ben jaloers!!!!!
    Geniet er samen maar lekker van! Veel plezier!

liefs Anouk

• 24 September 2010 - 20:30

Koen, Maris En Janet:

Wat leuk om wat van jullie te horen. Heel veel plezier en we blijven aandachtig meelezen. Geniet ervan!

• 25 September 2010 - 06:09

Kees En Ineke:

Wat een leuke manier van reizen, met je eigen truck. Kijken uit naar het volgende bericht; met foto's als het kan.
    Liefs Kees en Ineke

• 25 September 2010 - 09:34

Anneke:

Ik wil terug naar Afrika!! Zo te horen een nieuwe voor mijn verlanglijst! Geniet ervan!
    groetjes Anneke

• 26 September 2010 - 18:52

Anja:

Hey vakantiegangers!
    Wat heerlijk dat jullie het zo naar de zin hebben. En wat een prachtige foto's! Leuk dat jullie dat zo al kunnen laten zien. Geniet daar lekker en we zien graag een volgend berichtje tegemoet!
    Groetjes, Anja