Groeten uit Afrika, mét foto's! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Linda Rijniersce - van Dijk - WaarBenJij.nu Groeten uit Afrika, mét foto's! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Linda Rijniersce - van Dijk - WaarBenJij.nu

Groeten uit Afrika, mét foto's!

Door: Linda & Ivo

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 September 2010 | Namibië, Swakopmund

Lieve Allemaal,

Omdat we dan toch 2 nachten in de 'bewoonde' wereld zijn, maken we daar dan ook maar direct gebruik van. Dus.. nog een berichtje van ons uit Namibie, Swakopmund!

De temperatuur hier is frisjes, we zitten ook aan de kust en de koude zeestroom in de Atlantische Oceaan zorg voor mistig weer. In de woestijn de afgelopen dagen, sinds onze grensovergang van Zuid-Afrika naar Namibie bij de Orange River was het warm met een strakblauwe lucht. In Zuid-Afrika was het ook frisser en hebben we onderweg wat regen gehad. Kaapstad was lenteweer.

Morgen gaan we op weg naar het Noorden, via Spitzkoppe en Himbastammen naar Etosha National Park. En ja! Daar gaan we zeker op zoek naar de BIG 5!!! Dieren hebben we zeker ook al gezien. Zebra's, Springbokken, Kudu's, Giraffes, Oryx, Zeeleeuwen, Spinnen, Rupsen, Reigers, Aalschovers, Flamingo's, nog veel meer en oh ja, gisteravond nog een muis, die onze koekjes lekker vond... haha.

Er wordt voor ons gekookt. Simpel maar erg lekker en we helpen bij het afruimen en afwassen in corvee beurten. Voor onze tent zijn we zelf verantwoordelijk, maar die is erg groot. We kunnen er zelfs in staan.

Foto's worden volop gemaakt, what would you expect! :-) En ook een flink aantal filmpjes om de bijzondere en mooie landschappen, momenten, dieren, mensen en dingen vast te leggen.

Hier alvast een klein voorproefje!
:-D

Veel liefs van ons!

• 25 September 2010 - 17:19

Henk De Vries:

Whauw ! Wat weer mooie foto's.
    Prachtig avontuur, lijkt me.
    Geniet ervan en we kijken weer uit naar meer . . .
    Dank,

Henk en meekijkers Fieke en Debby

• 25 September 2010 - 17:32

Koen, Maris En Janet:

Wat een geweldige foto's, kan ook bijna niet anders he :-) En wat leuk dat jullie er samen ook vaak op staan. Succes in de Bush en nog heel veel plezier.

Liefs en groetjes Koen, Ris en Janet

• 25 September 2010 - 19:54

Jan En Piety:

Ook duidelijk een roofvogel gespot!
    Mooie foto's hoor. Alvast een voorproefje.

• 25 September 2010 - 22:00

Mirjam:

Ha wat tof al weer een berichtje :)
    En met heel veel antwoorden op mijn vragen. Fijn dat jullie zo genieten.

En helemaal geweldig dat het gelukt is om wat foto's up te loaden.
    Dus het oranje van de woestijn is echt zo oranje!Echt supergaaf met die knalblauwe lucht er boven. Het duurt nu weer even voor jullie weer echt inde bewoonde wereld zijn volgens mij dus nu moeten we even weer geduld uit oefenen, goeie reis!

Liefs, Mir

• 26 September 2010 - 08:50

Ozzie Bianca:

Toe maar weer, jullie vertoeven lekker in Afrika! De foto's spreken boekdelen, maar in het echt zal het nog wel veel mooier zijn!
    Geniet nog van jullie vakantie!
    Liefs, Bianca

• 26 September 2010 - 18:58

Frieda:

Prachtig, Prachtig, Prachtig we want more pictures.
    Genietse en tot horens

Leafs Fried

• 27 September 2010 - 09:24

Mariette:

Wauw dat is genieten! Namibie is zo ongelooflijk mooi land! De kleuren zijn zo intens dus super om veel foto's te maken! IK heb ook dezelfde tour gedaan dus leuk om dit 12 jaar later weer te zien! Geniet nog van Afrika!
    Groetjes Mariette

• 27 September 2010 - 11:06

Johanna:

Hoi daar! Dat ziet er allemaal geweldig uit!!
    Leuk ook zo´n internationale kleine groep. Geniet nog lekker. Groetjes, Johanna

• 27 September 2010 - 11:29

Anneke:

Wat een gave foto's! Geniet ervan!

• 27 September 2010 - 13:30

Heit En Mem:

En nu op naar de Himba people zeker.

• 27 September 2010 - 15:30

Jettie:

Wat een heppie de peppie koppel!
    Veel plezier verder.

• 27 September 2010 - 19:14

Gerda:

LEUK!!
    Wat prachtig he?

Liefs Gerda

• 28 September 2010 - 07:52

Anita:

Kan wel zien dat jullie genieten! Wat een heerlijke reis! Krijg ook zit :-) Tot gauw!
    Groetjes, Anita

• 05 Oktober 2010 - 07:31

Anouk:

Oh wat zullen jullie genieten!! Wat een prachtige foto's!

Veel plezier verder!

Ben benieuwd of jullie de big 5 allemaal zullen zien!

liefs Anouk

• 06 Oktober 2010 - 21:35

Mirjam:

Wat vliegt de tijd, ben heel benieuwd naar jullie laatste avonturen. Nog maar paar nachtjes en dan zijn jullie al terug...
    Tot gauw en veel plezier de laatste dagen bij Vic Falls!
    liefs Mir

• 08 Oktober 2010 - 14:15

Jannie:

heeej nog lekker aan het genieten? einde is zeker alweer bijna in zicht...woensdag weer naar huis??

ben beniewud naar alle verhalen en de vele fotos :)

liefs jans