Big City : Sydney ! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linda Rijniersce - van Dijk - WaarBenJij.nu Big City : Sydney ! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linda Rijniersce - van Dijk - WaarBenJij.nu

Big City : Sydney !

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Februari 2008 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Hierbij een berichtje vanuit wereldstad: SYDNEY!!!
Yoehoe. Afgelopen dagen waren super. De hele stad bekeken te voet, per metro, per bus en per ferry. Het Opera House, De Harbour Bridge gezien natuurlijk. Geslenterd in mooie wijken als The Rocks en Darling Harbour. Op de SkyTower geweest met een magnifiek uitzicht over de hele stad en de ocean. Naar Manly Beach geweest, een prachtige baai met hoge golven in een blauwe zee en veel Ozzie surfers!!

Nu zondagochtend is de rest van de groep vertrokken naar Nederland. Alleen ik en Miranda zijn nog over en Bianca gaat nog drie weken naar Nieuw Zeeland maar die ging ook al in de bus naar de airport.
Ontzettende leuke tijd met elkaar gehad en hartelijk afscheid genomen en toch een klein traantje weggepikt. Bedankt reisgenootjes voor een supertijd!!

Zometeen ga ik op de trein naar Blacktown, een wijk in Sydney en mag in bij Inge van Hillsong logeren. Heb haar nog niet ontmoet maar aan de telefoon klinkt ze enthousiast.

Beetje vervelend is het berichtje wat ik zaterdag kreeg. Ons poes, Molly, is overleden. Was ook al redelijk oud beestje van 13 jaar, maar toch wel verdrietig... Gek om dan aan deze kant van de wereld te zitten.

Spannend wat de komende weken zullen brengen maar heb er heel veel zin in. Heb veel plannen (...Tasmania, East Coast, Fraser Island, Melbourne, Grampians National Park, Outback, Gerda en Jelmer ontmoeten, nog eten met Sander en Christa hopefully en vrijwilligerswerk doen...).

Zal jullie op de hoogte houden van wat er de komende twee weken gaat gebeuren.

Veel knuffels van Linda

• 03 Februari 2008 - 08:31

Jannie:

haai lin... jeetje die drie weken zijn wel voorbijgevlogen he? maar gelukkig heb je nog drie maanden te gaan en zo te horen worden die ook super! nog veel plannen, leuke fotos ook trouwens, maar het zullen ongetwijfeld maar een paar zijn van de VEEEEELE fotos die je gaat maken. Toch blij dat je nog een memorykaartje hebt gekocht denk ik he? wauwie allemaal. zonde van poetie.. dat was jullie enige poesje he? ja inderdaad weer raar dat dat net moet gebeuren terwijl jij daar zit... (uuuh had je geen goede annuleringsverzekering? tegenwoordeig dekken ze ook overlijden van huisdieren :P) nee grapje hoor.. ik hoop dat je nog een supertijd gaat hebben maar zou het ook wel fijn vinden al sje straks weer thuis bent, lekker even bijkletsen, even erop uit of gewoon lekker shoppen, maar dat komt wel weer hoor.. (haha en mijn huisje staat wrs per 1 april leeg :( h.heeft zelf een huisje gekocht..

maar uuuuh nog heeeeeel veel plezier, ik ben benieuwd naar jouw vrijwilligerswerk en al de rest wat je nog gaat doen. time flies.. dus ga zo door! liefs jannemans

• 03 Februari 2008 - 20:48

Mirjam:

Alweer een berichtje! Tof dat je ons zo regelmatig iets laat horen. Zo lijkt je ook helemaal niet verweg. Hoe doe je het verder eigenlijk met je foto´s, want zoals Jannie al schrijft een extra memory card is fijn, maar toch ook niet oneindig... Ik heb trouwens een wat uitgebreider berichtje over Bizzborrel enzo in je mailbox gedropt samen met lief poezenkaartje, gag maar een kijken als je em nog niet gezien had. Succes zometeen als je aan het werk ;) moet.
    Ik ga vanavond echt vroeg naar bed want hele weekend al wat brak.
    Tot gauw! lfs Mirjam

• 04 Februari 2008 - 08:00

Marianne:

Hoi Lin,

Nu eindelijk eens een berichtje van mij. Wat een geweldige verhalen, om jaloers op te worden!! Het is je van harte gegund hoor! Afgelopen vrijdag afscheid genomen van Nicole, ook een traantje weggepinkt. Niet leuk, maar als ze net zulke geweldige ervaringen als jij mee gaat maken heeft ze ook een goede keuze gemaakt. Wat sneu van Molly..... Nou meid, heel veel plezier met het vervolg (only the lonely, maar voor hoe lang??) en tot mails!

Liefs, Marianne

• 04 Februari 2008 - 21:11

Nicole:

Hi Lin,
    daar ben ik dan, ex-bizzer...vandaag was beetje gekke dag, 1e dag zonder bizz, nergens aan denken, terwijl ik weet wat er nog allemaal speelt.Maar komt helemaal goed. Heb het hele weekend carnaval gevierd in Oldenzaal, met Sander en zijn familie. En Rien, Ellen B en jasper waren er ook bij. Heel gezellig.
    En vrijdag bizz borrel, tja, heel veel mensen waren er, ook exbizzer zoals Jildou, jan aalfs, chris, anton en marcel, echt super. Maar wel moeilijk hor. Heb leuke agenda gehad met foto's, en van marianne de zwart-wit foto die op de gang hing mat jildou, marianne en ik, deze staat nu mooi in de huiskamer.
    wat sneu van molly..maar ja zo oud al. Goed dat je het zo naar je zin hebt! Heel veel succes en werkze!
    xxx Niek

• 05 Februari 2008 - 10:49

Anne-Floor:

Heyhey,
    Ik wilde even laten weten dat we veilig aan zijn gekomen in Nederland. Het weer is echt superk*t en ik wil nu al weet terug. Heel veel plezier nog in Aus.

Mzzl A-F

o, bij de weg, mijn foto's staan op
    picasaweb.google.com/annefloorwerff

• 06 Februari 2008 - 20:41

Jeltje Postma.:

Hoi Linda,
    Je reis weer even helemaal gevolgd.Geweldig dat je er zo van geniet.
    Die foto's zijn ook heel mooi, krijg je een klein beetje een beeld.
    we wensen je veel succes met je vrijwilligerswerk.
    groetjes sake en Jeltje

• 06 Februari 2008 - 22:06

Bianca:

Bedankt voor je smsje! Ik zal je wel ff 'prive' mailen ;-)
    Jij ook bedankt voor de geweldige tijd in Australie! Veel plezier met je verdere reis!
    Liefs, Bianca

• 07 Februari 2008 - 17:36

Floor:

Heeeej Linda!

Zo, ik heb je gevonden hoor. Twas ff puzzelen, hihihihi.
    Nou, ik heb sinds vandaag m'n 1e dag werken er weer op zitten :( Bleeegh!!! I wanna go back!!!
    Is het gezelig met dat andere meisje bij wie je nu logeert? (Of loop ik nu alweer achter?).
    Ik hoop dat je nog een mooie tijd hebt daarzo en ik zal je zeker volgen!!!

Liefs Floor

• 07 Februari 2008 - 18:00

Floor:

Ow, enneuh... vanmorgen zwaar schrappen!! Het had gevroren, aaaaargh!!! M'n hle autootje zat dicht, moest zelfs via de andere kant m'n autootje in:D

Bai baaaaaai!!!

• 08 Februari 2008 - 07:42

Jannie:

heej linda, heb je nu veel meer fotos op jouw site gezet? of heb ik ze de vorge keer gemis? dsacht nog even rondje fotos kjken maar er staan er opeens veel meer! en de filmpjes haha errug leuk!! toppie hoor allemaal....

• 26 Maart 2008 - 13:50

Bram:

beste Linda , ik heb de webside van je ouders gekregen en heb je verhalen gelezen . wat een fantastische verhalen en wat zal jij genieten . Prachtige foto,s ook en je bent ook in adelaide geweest , daar woont een neef van jannie . ik kan mij helemaal inleven in jou reis , omdat wij zelf ook zoiets gedaan hebben in 1997 . ik zie dingen terug wat wij ook zo hebben ervaren . Ik ben heel blij dat ik je nu kan volgen en wens jou en je reisgenoten nog een hele fijne tijd en hopen en bidden dat je in gezondheid na de reis weer huiswaarts mag keren . Dat is de wens van bram en jannie . Veel geluk.