1ste dag Hong Kong! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Linda Rijniersce - van Dijk - WaarBenJij.nu 1ste dag Hong Kong! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Linda Rijniersce - van Dijk - WaarBenJij.nu

1ste dag Hong Kong!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

11 Januari 2008 | Hong Kong, Hong Kong

Hallo Allemaal,
Hier mijn eerste berichtje van ver weg!
Ik heb een goede vlucht gehad al was het wel heeeel lang. Maandag vertrokken en dinsdagochtend aangekomen in Hong Kong. Grote luchthaven, modern transport, hoge gebouwen en mistig (of smog..). Op Schiphol had ik al vier andere mensen van onze groep ontmoet en met hen heb ik Hong Kong verkend. Naar Victoria Peak geweest vanwaar je een prachtig uitzicht over de stad hebt. En 's avonds de lichtshow op de skyline gezien. Prachtig, maar we kijken toch ook wel erg uit naar Australie hier. Wat een gebouwen worden hier uit de grond gestampt. 's Avonds om 12 uur zijn we doorgevlogen naar Brisbane en met een kort stop daar door naar Cairns waar we nu zijn. 's Middags om 2 uur aangekomen en een korte tour door de stad gemaakt. De rest van de groep ook nu ontmoet en het lijken allemaal aardige mensen. Iedereen was natuurlijk ontzettend moe maar we hebben gezellig samen nog een hapje gegeten in de stad. Vroeg op bed en op naar onze eerste echte dag in Australie. Verslag volgt zsm.

Heel veel liefs van Linda

• 10 Januari 2008 - 20:44

Mirjam:

Hihi Dag Dag!!
    Tof dat er nu een verhaaltje staat!
    En leuk dat ik je gisteren heel even live trof op msn!
    Fijn dat het een leuke groep is.
    Wel raar hoor dat het bij jou nu ochtend is ... Ik zit nog op kantoor. Ja ja alweer en zelfs Jacco, michelle en Geesje hebben vandaag geholpen met facturen sturen. Maar dat wil jij helemaal niet horen. Ik ga je gauw even mail sturen over de vluchten naar HonKong, want wil het dit weekend vast leggen. ws lukt het niet op zelfde vlucht terug te komen... Althans dat scheelt nogal wat geld.
    Tot gauw krabbels!
    Ik wacht met smart op je eerste foto's en verslag! Overmorgen naar Great Barrier Reef?
    Liefs Mir

• 10 Januari 2008 - 21:19

Stef:

Hey Lin,
    Wat leuk om nu al wat van je te horen! :) Was wel benieuwd naar je reis hoor, maar zo te lezen wel erg lang!
    Ik ben zelfs ook nu net thuis van kantoor, leuk hoor, facturen versturen ;) haha!
    Meis, ga er ontzettend van genieten he!
    Ik blijf je volgen!!!
    Groetjes,
    Stef

• 11 Januari 2008 - 07:58

Sander En Christa:

He Linda,

Welkom Down Under!!!

Mooi om te horen dat je goed bent aangekomen in Cairns.

Heb je ook last van het regenseizoen daar?

gr, san en chris

• 11 Januari 2008 - 08:56

Marit Hofstra:

Hey Linda,
    Goed te horen dat je veilig aangekomen bent en dat het avontuur nu maar kan beginnen! Ben benieuwd naar al je verhalen en foto's die ongetwijfeld snel zullen volgen. Heel veel plezier en geniet ervan!
    Liefs Marit

• 11 Januari 2008 - 09:01

Camping Mast:

hoi lin,

fijn dat je een goeie reis hebt gehad, dat is tenslotte altijd maar afwachten...
    nou heel veel plezier in down under en we lezen je berichtje wel weer. de temperatuur zal wel beter zijn dan hier!!t's miezerig op het eiland, niks aan.

• 11 Januari 2008 - 13:16

Christina Sjoerdsma:

Hey Linda, Wat tof dat je down under bent. Echt een super lange reis om naar Australië toe. Wij zijn in 2005 in Cairns geweest. Echt super daar. Ga je ook naar het great barrier reef? zo mooi daar. Geniet van je reis en veel plezier toegewenst.

Groetjes van Christina

• 11 Januari 2008 - 17:37

Anouk:

Heeee Lin,

Leuk om je berichtje te lezen. Hoe vond je het vliegveld van Hong Kong? Modern he?
    Dus nu echt in het verre Australie! Wat gaaf zeg! Wat ga je de komende dagen doen? Ben benieuwd!!

Veel plezier!

liefs Anouk

• 11 Januari 2008 - 21:20

Jannie:

ongelovelijk dat je nu aan de andere kant van de wereld zit zeg! best vermoeiend he zo'n reis, heb je erg last van jetlag? moet je echt even doorheen he, de hele dag doorzetten schijnt de beste remedie te zijn om gelijk in het ritme te komen. zwaar maar wel waar voglens mij! nou houd ons op de hoogte he! denk aan je...
    liefs jans